dimarts, 12 de febrer del 2013

Un dia fantàstic

Aquest diumenge passat va ser molt especial per mi. Despres de uns quant anys de no reunir-nos ens varem trobar, els meus companys, amics de quan estudiava, en Marc amb la seva dona la Gema, en Xavi amb la Roso i en Xavi amb l'Anna, bé tots aparellats.
Bé la publicació ha part de per anomenar-los és perquè els vaig fer un detallet pels petits, en Pau i l'Aleix.

   

Bé aquest el meu petit detall.
Bé i la gran sorpresa que en Xavi i l'Anna d'aquí uns mesos que també seran pares, ja puc començar a pensar amb quines robes o faré....
MOLTES FELICITATS XAVI I ANNA.
Una forta abraçada.

4 comentaris:

  1. Moltes gràcies a tu, Anna!

    Que quedi per escrit que aquest dinar va ser el primer en retrobar-nos i que no ha de ser l'últim! ok?

    Per cert... vas encertar de ple amb els colors de la bossa d'en Pau. Ens encanta!

    Una abraçada a tots!

    Marc

    ResponElimina
  2. Ale ale detallasso per part teva!

    No hauriem de deixar passar tant de temps, ara que l'altre anita comença a tenir panxa, m'agradaria veure l'evolució més sovint.

    Un dia especial,també per nosaltres.
    Queda pendent la carrera de slot, ara mateix tinc els cotxes al mecànic reparant cosetes i tal... ;-)

    Salutti
    Papa xavi

    ResponElimina
  3. Ooooohhhh són precioses quin detallat més bònic, les robes m'encanten!!! Un petó guapa.

    ResponElimina
  4. Ole ole!!! Et van quedar genials Anna, m'encanten!!! I tan ben cosit, com sempre ;) Amb detalls així, voldran quedar per sopar un cop al mes. Jajajajaj, és broma ;) Un petó!

    ResponElimina